Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
teknoloji ne zaman para kazanıyor ve sana ne kadara mal oluyor?

Teknoloji ne zaman para kazanıyor ve sana ne kadara mal oluyor?
#1
Teknoloji ne zaman para kazanıyor ve sana ne kadara mal oluyor?
Teknoloji, karlı veya masraflı olabilir; ancak, teknolojinin müşteri deneyimini iyileştirmek için kullanılıyorsa, daha fazla olur.

Maliyet merkezini bir kâr merkezi haline getirme konusuyla ilginç bir Forbes makalesi var. Yazar Larry Myler, tarafından "kahraman olmak" için üç yoltan bahsediyor:

Tepegöz öldürmek
Gelir getirmek ve
Destekleyen şirket stratejisi.
Maliyet merkezlerinde kendi içimde çalıştıktan sonra, bunun gerçekten yapılabilir olup olmadığı konusunda şüphelerim vardı. Eğer öyleyse, oyunu hemen hemen tüm şirketlerin maliyetlerini düşürmeye ve gelirleri artırmaya çalışarak değiştirebilir (ve bu neredeyse her organizasyon olur).

Etrafıma bakmaya başladığımda, birkaç göze çarpan örnek buldum, en azından Amazon. Amazon iş modeli , baştan, büyük bir maliyet merkezi gibi görünüyordu. Daha önceleri, stratejik önem, karlardan ziyade müşteriler ve işlemleri biriktirmekti. Bu durum şimdi değişti, ancak Amazon'un maliyet merkezinden kâr merkezine geçiş yapmasının en çarpıcı alanlarından biri Amazon Web Hizmetleri (AWS). Amazon kelimenin tam anlamıyla, büyük sunucu maliyetini gerekli kötülerden, isteğe bağlı bulut bilgi işlem platformlarının stratejik (ve karlı) bir teklifine kaydırdı.

AWS dönüşümünü Myler'in Forbes makalesine kıyaslarsanız, mükemmel bir eşleşme gibi görünüyor - maliyetleri düşürmek, gelirleri artırmak ve şirket stratejisini desteklemek . Peki ya geri kalanımız iş yöneticileri ve Amazon olmayan şirketlerin sahipleri? Ya teknoloji merkezli bir teklif veya stratejimiz yoksa? Hala, şirketiniz için teknoloji çalışması yapmakla görevlisiniz, buna karşı değil. İşte Amazon olmayan bir örnek.

Çalıştığınız veya sahip olduğunuz kişiyle karşılaştırılabilecek bir şirkete bakalım. Day Translations , herhangi bir içeriği (film altyazıları, göçmenlik uygulamaları, tıbbi bilgi vb.) Yeryüzündeki herhangi bir dile dönüştüren bir hizmet sağlayıcısıdır. Sean Hopwood, Day Translations'un kurucusu ve başkanı, teknoloji maliyetlerini karlara karşı bu şekilde değerlendiriyor: "Bir teknoloji müşterileri daha iyi bağlamanıza ve onlara daha iyi hizmet vermenize yardımcı oluyorsa, bu bir gelir üreteci. Ancak teknoloji daha iyi hizmetin yoluna girdiğinde, sürtünmeyi yarattığında ya da şirketinizi müşteriden koparırsa, her zaman size mal olur "dedi. Hopwood, teknolojinin, müşteriyi nasıl etkilediğini ya da zarar verdiğini anlayarak işini büyüttü. İşte tavsiyeleri.

[Bu hikayeye yorum yapmak için Computerworld'un Facebook sayfasını ziyaret edin . ]
Konuşan telefon sisteminizden kurtulun

Acilen yardıma ihtiyaç duyduğumuzda ya da basit bir soru sormak için karşımıza çıkan robotik telefon sistemi ifadelerinden hepimiz hayal kırıklığına uğradı . Bu telefon sistemleri de "Birisine basmak istersen 'tuşuna basın' şimdi '..." İnsanlar şirketinizi aradığında başka biriyle konuşmak istiyorlar. Bu nedenle, teknolojinin (özellikle de en kötü, en eski türe ait olan) potansiyel müşterilerinizin ve müşterilerin en çok ne istediklerinin - insan dokunuşunun - yoluna girmesine izin vermeyin.

Müşterilerle mümkün olduğunca hızlı bir şekilde insan ticareti yapmak için teknolojiyi kullanın

"Bir müşteri bize e-posta gönderdiğinde, on dakika içinde onlara geri döndük ve birileri web sitemizde olduğunda ve anlık sohbet seçeneğini kullandığında, 30 saniye yanıt veriyoruz" diye belirtti Hopwood, teknolojiye karşı herhangi bir şekilde değil; Bunu bir vasıta olarak görüyor. E-posta ve anında sohbet etmeden, insanları bu kadar tepki verici olamazdı. Bununla birlikte, şirketlerin e-posta sorularına 24 saat içinde cevap verme politikası varsa, o zaman teknolojinin size maliyeti olacak.

Teknik, ana işiniz konusunda size yardımcı olabilecekse onu kullanın.

Çalışmalarımızı kolaylaştırmak için hepimiz çeşitli uygulamalar kullanıyoruz. Bu kârlı. Ancak, uygulamalar üzerindeki aşırı gerginlik size mal olabilir. Çeviri endüstrisinde teknik çözümler var, ancak dilin nüanslarını anlayan yetenekli dilbilimcilerin yerini alamazlar. "Birçok müşteri bize geldi, çünkü önemli bir çeviri ihtiyacı için bir teknoloji çözümüne güveniyorlardı. Küçük bir hata genellikle bu işte felakete neden olur. Teknolojiyi bir ölçüde kullanıyoruz, ancak bitmiş ürünümüz her zaman profesyonellerin bir sonucudur "diyor Hopwood.

Teknoloji, karlı veya masraflı olabilir. Eğer geliştirmek için teknisyen koşum ise müşteri deneyimini , sen maliyetleri azaltarak gelirlerini artırmak ve şirket stratejisini destekleyen iyi yolda bulunmaktadır.
Ara
Cevapla
Teşekkür eden:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İnstagramda Çok Zaman Geçirenler dilaradilemma89 0 268 11-09-2017, Saat: 18:11
Son Yorum: dilaradilemma89

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi